Horizon Zero Dawn-PS4

بازی Horizon Zero Dawn با محوریت درگیری بین انسان‌هایی باشخصیت‌های انسان‌های اولیه و ماشین‌هایی به سبک آینده است. کار ساخت این بازی زیبا از سال 2011 شروع‌شده است. بازی توسط شرکت Guerrilla Games ساخته‌شده و توانسته قبل از عرضه خود طوفان به پا کند. این بازی یک هفته قبل از انتشار با نمرات بسیار خوب سایت‌های معتبر بازی روبه‌رو شد. نمره 93 از 100 از سایت معتبر IGN و نمره 90 از 100 از سایت GameSpot نشان می‌دهد با یکی از بازی‌های پرمحتوا و خوش‌ساخت روبه‌رو هستید که می‌تواند با گیم پلی طولانی خود ساعت‌ها شما را درگیر و شگفت‌زده خود کند.

180,000 تومان بدون مالیات.

1 قلم

با خرید این محصول شما می توانید تا 3,600 تومان امتیاز وفاداری جمع کنید

2 اروپا
ماجراجویی
+18 سال
1 دیسک
DVD BluRay
sony
اورجینال اصل آکبند

داستان بازی Horizon Zero Dawn درباره دختری به نام الوی است که می‌خواهد به هویت خود پی ببرد داستان بازی به نحوی نوشته‌شده که کاملاً شما را درگیر بازی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به جهان باز بودن و جهانی آخرالزمانی اشاره کرد. همه‌جا مملو از ربات‌های غول‌آسا که شبیه به دایناسورها هستند. در کل بازی خیلی زیبا توانسته جهان بازی را با ربات‌های پیشرفته تلفیق دهد و اثری خارق‌العاده به وجود بیاورد.

De Jonge: ما پیش‌نویس‌هایی درباره داستان احتمالی و کلی بازی نوشته بودیم. شاید در حدود 20 داستان بسیار متفاوت از یکدیگر نوشته بودیم. ما کاراکترهای متفاوت و چیزهای بسیار زیادی کشف کردیم تا بتوانیم بهترین کار را انجام دهیم؛ اما ما شکل کلی داستان (چیزی درباره‌ی روبات‌هایی که در هزار سال آینده زندگی می‌کنند و بسیار شبیه به حیوانات هستند) را در اختیار داشتیم.

سایت Gameinformer مصاحبه با کارگردان‌های بازی انجام داده است و در کل نظرات و نکات کارگردانان بازی به این صورت است: بعد از اتمام ساخت Killzone 3، ما تصمیم به ساخت IP ـی جدید گرفتیم، تعداد زیادی از افراد استدیو مشتاق کاربر روی یک پروژه جدید بودند. ما در حدود 40 عدد طرح دریافت کردیم. یکی از طرح‌ها به‌شدت جذاب به نظر می‌آمد و عناصر جدیدی درون خود داشت. بله ما می‌خواستیم دست به ریسک بزنیم و بر روی این پروژه جدید یعنی Horzion کارکنیم. بعدازآن بود که به همراه یک تیم کوچک شروع به کار بر روی نمونه‌های اولیه کردیم. فکر می‌کنم در ابتدای کار در حدود 10 نفر بودیم و حداکثر شاید 15 تا 20 نفر. ما ایده‌های اولیه را به وجود آوردیم، بنابراین شروع به طراحی همان روباتی خاصی (Thunderjaw) که شما دیدید کردیم. هسته آنچه شما دیدید دربردارنده همان عناصر اولیه‌ای است که طراحی کردیم. بعد از عرضه Killzone Shadow Fall بقیه اعضای استدیو به تیم ساخت بازی اضافه شدند والان حدود یک سال و نیم است که تمام استدیو مشغول کار بر روی Horizonn است.

Norris: اگر شما به زمینه اصلی بازی نگاه کنید، متوجه می‌شوید داستان درباره جامعه قبیله‌ای یا انسان‌های اولیه‌ای است که به دنبال بقا هستند. این دنیایی پر از خطر و یا حتی پر از زیبایی و عظمت است. ما به دنبال این هستیم که این حس را منتقل کنیم چه می‌شود اگر بشریت دیگر در بالاترین جایگاه این جهان نباشد». ما Jhon Gonzalez نویسنده اصلی عنوان Fallout: New Vegas” را به تیم خود اضافه کردیم و Jhon با توجه به المان‌های اصلی به همراه بقیه تیم داستان آن را کامل کرد.

اگر شما هم علاقه‌مند به بازی‌های جهان باز و اکشن هستید این بازی پیشنهاد ویژه ما به شماست.

 

نظر خود را در مورد این محصول با دیگران به اشتراک بگذارید

برچسب ها